- sleepover hos kusin (L)

hejsan på dejsan!

cyklade somsagt hem till Francesca.. vi bara chillade och hade skit kul! dog av garv alltså shet. haha! i alla fall, efter en stund kom mormor, moster & morbror's tjej hit. sen knallade jag och kusinen till HC för att köpa lite. när vi kom tillbaka så käkade vi alla tjejer och snackade och hade kul ;) nu är alla helt döda haha!

btw, inatt sover jag över här för det blev för sent för mig för att åka hem :) kommer bli kul med kusinen! även om det är skola imorgon. vi är ju lite sådär loca i huvudet ;) haha! men vi får höras homies!



paola francesca & jag <3

paola francesca & jag<3

francesca priscilla och jag

francesca priscilla och jag <3

francesca prisicilla och jag

paola francesca priscilla och jag

cpe ögooooon men jag är snäll som bjuder eller hur (H)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0