- SVAR FRÅN FRÅGESTUNDEN .

vad är jag för dig ?
svar: bra och nära vän!

hur stor plats har jag i ditt hjärta ?
svar: stor

älskar du nisse ? för hon älskar dig.
svar: självklart

vad är jag för dig?
svar: känner dig inte så bra, och vi har inte bästa kontakten.
men du är en bra vän


chips/godis
svar: chips

cola/fanta
svar: dricker mest cola, så cola

glass/mjukglass
svar: vet inte, beror på vad jag är sugen på

favorit mat?
svar: ALLT

älskar du sofia?
för hon älskar dig.
svar: arå

va skulle du säga om STÖRSTA tönten (kille) kom fram till dig på stan o sa hej sexyy ?
svar: haha skulle garva eller kolla sneet antar jag?

gillar du någon ?
svar: alltså gillar och gillar.. jag gillar inte någon direkt.
men det finns ju några snyggingar ;)


vem litar du på t 100% ?
svar: francesca

vem vill du helst bo hos din mamma elr pappa ?
svar: om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte..
jag vill bo hos båda för jag älskar båda men det går ju inte.
vill bo hos pappa för skolan där är bra, skulle få en bra framtid.
men jag trivs bäst hos mamma, det är svårt det där ..


trivs du bäst i norrköping elr stockholm ?
svar: norrköping

kommer du flytta tbx ?
svar: det vet man aldrig

har en kille kommit fram t dig o sagt jag älskar dig ?
svar: på sätt och viss.. han har inte kommit fram direkt eller hur man säger.
haha , men ja någon har sagt jag älskar dig ansikte mot ansikte :)


hur många har du vart tsm med ?
svar: hemliiigt

hur många har du strulat med ?
svar: för personligt

äre kul att blogga ?
svar: ja men har tappat lusten lite.

Har du någon anledning till att du bloggar?
svar: det är väl kul? plus att jag vill kunna läsa
om mina dagar när jag va mindre när jag blir äldre


Har din bästavän svikit dej någongång?
svar: har aldrig direkt haft en bästavän om jag ska vara ärlig

Vilka bloggar följer du varje dag?
svar: AHAH älskar den här frågan!
francesca, maribel, ksenia, noemi, gabbie&mello, kimberly, belen, belinda,
lajlas, emilia&sandy, hannah, kadriye&karin, vaneza, nina, agnes, kissie,
foki, kenza & aliette!  

Har du testat att röka någongång?
svar: säg mig.. vem har inte?

choklad/lakrits
svar: båda men mest choklad

Vad är din favorit låt?
svar: gillar många låtar

Hur många killar har du vart tilsammans med?
svar: personligt!

pizza / donken ?
svar: mc

När kommer videon upp när ni dansade på augustifestivalen?
svar: så fort jag har fått den av någon

vad tänker du på när jag säger.....
kärlek ?
svar: det är stilla i huvet just nu

vännskap ?
svar: maribel & francesca 
(är kusin med francesca med whatever)

mat ?
svar: chilensk mat *hmmm*

musik ?
svar: disco haha?

sommar?
svar: sol, skumparty osv..

förhållande ?
svar: föreställer mig själv med en kille  när jag blir äldre
som jag älskar förrrr mycket. som jag inte kan släppa taget om,
och att han tar hand om mig och aa.. ni tjejer förstår vad jag menar ;)


de här eller ddedär .....
glass - godis?
svar: beror på

chips -bullar?
svar: chips

snus-cigg?
svar: cigg

tv-data?
svar: data
bajs - kiss?
svar: bajs gör ont ibland så kiss

blogg/msn ?
svar: msn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0